NORSK IT DRIFT - Service Level Agreement (SLA)
Innledning
Denne Service Level Agreement (SLA) beskriver gjeldende kvalitet og servicenivå for Leverandørens leveranse av driftstjenesten. SLA er et vedlegg til de Alminnelige vilkår for driftstjenesten. Den angir garantier for hver av Tjenestene som Leverandøren skal levere i henhold til standardavtalen.
Betalt feilretting
Denne Service Level Agreement (SLA) er mellom Norsk IT Drift AS og Deres Kunder. Avtalen beskriver de tjenestene vi tilbyr, servicenivåene vi forplikter oss til å opprettholde, og hvordan vi håndterer eventuelle problemer som kan oppstå.
Servicenivået Virkedager 08:00 - 16:00
Vi forplikter oss til å levere support og vedlikehold av IT-tjenester fra mandag til fredag, mellom klokken 08:00 og 16:00. Dette inkluderer feilsøking, feilretting, systemoppdateringer og rutinemessig vedlikehold.
Betalt feilretting
Dersom det oppstår en kritisk feil utenfor det avtalte servicenivået, og Kunden ønsker umiddelbar feilretting, kan produktet "Betalt feilretting" kjøpes i tillegg. Priser og vilkår for "Betalt feilretting" vil bli gitt ved forespørsel.
Utover avtalt Servicenivå
Tjenester som krever arbeid utover det som er dekket av denne SLA, vil bli avtalt nærmere og kan medføre ekstra kostnader.
Hvordan kontakte support
Henvendelser kan sendes til vår helpdesk på helpdesk@nitd.no. Når du kontakter support, vennligst inkluder følgende informasjon:
- Beskrivelse av forholdet
- Skjermbilde, mobilfoto eller video (hvis relevant)
- Mistanke om hvorfor årsaken oppstår/oppsto
Viktig: Det skal aldri deles sensitive personopplysninger med Helpdesk.
Built by
Norsk IT Drift
, All Rights Reserved © 2024.